konecne nejake dobre spravy

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Duben 10 21:05:45 CEST 2012

Dne 10.4.2012 20:07, Milan Kratochvíl napsal(a):
> Alespoň, že zde píšou, že panely nehoří. V tom prvním článku psali jak pěkně
> hoří čímž u mne pozbyl jakékoliv důvěry.
> Ve druhém článku píší jak hoří kabeláž což v dnešní době je také trochu zavádějící.

No kazdopadne to nemam z clanku na netu, meli jsme hasicske skoleni - je to
nejaky pokyn nebo spis doporuceny postup. Predpokladam, ze zadny velitel
nezahaji utok a neposle tam lidi, kdyz to bude mit FVE na strese. On je totiz za
ty lidi pravne odpovedny. A zadny zrizovatel mu to nebude mit za zle.

Standa