konecne nejake dobre spravy

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Duben 10 21:04:32 CEST 2012

Od pocatku to byl jasny podvod, ktery jednou musel skoncit.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "J.Polivka" <jpolivka na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 10, 2012 3:55 PM
Subject: Re: konecne nejake dobre spravy

A proč by to dotyční dělali ???
Mne kdyby stát zaručil, že budu mít patnáct let jisté zisky, tak bych určitě
nenakoupil nejlevnější šmejdy.
Vy jste věděl, že to půjde do kelu ?
Proč jste to někde nepublikoval ?
Mohli jsme se poučit.
Vy jste věděl, že stát, kterému se má věřit nedodrží dané slovo ?
Proč jste to někde opět nepublikoval ?
Mohli jsme se opět poučit.
Máme BIO potraviny a nakupujeme je.
Proč nemáme BIO elektřinu za vyšší sazbu a každý si určí jestli je ochoten
za ní více zaplatit.
Naprosto dobrovolná procentní sazba, kterou chci já jako občan zaplatit za
zelenou energii.
Přispívám běžně na charitu a byl bych ochoten několik procent na toto dát.
Jindra Polívka

Ja bych rekl, ze to je klidne mozne (vubec by me neprekvapilo, kdyby
pulka FVE byla poskladana z nejlacinejsich komponent, ramy byly z
poddimenzovanych profilu (takze panely na nich se krouti a praskaji) -
proste ve stylu postavime to co nejlevneji a az se to po x letech
zacne sypat, firma co to stavela, bude davno zlikvidovana...

KR