konecne nejake dobre spravy

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Duben 10 20:59:52 CEST 2012

Já jsem to nějak nepochopil. Nepřítomnost stavebníka na stavbě ?
Tak se asi nic nestaví.
A vůbec pak nevadí, že nevyberou ten správný materiál.
Omlouvám se za vtípek na který jste mi nahrál, ale nejednalo se o stavební dozor ?
Jindra Polívka

10.4.2012, 20:11:10

Znamej nedavno stavel dum. Presto ze, alespon to tvrdil, vybiral
stavebni firmu podle referenci a ne podle ceny, byla ta firma vlastne
desne levna, neb mu za jedny penize, postavila domy dva.
Skoro nikdy se jim totiz na prvni pokus nepovedlo, pouzit material
predepsany v projektu, a tak museli vsechno delat znovu.
Podminkou ovsem bylo, denodeni pritomnost stavebnika na stavbe a
pecliva kontrola kazde pitomosti.
Ostatne, zvlnena dalnice u Ostravi, nebo necertifikovana certifikovana
svodidla, co je montovala nejvetsi stavebni firma v CR jsou medialne
dosti provarene pripady.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz