konecne nejake dobre spravy

Úterý Duben 10 17:52:01 CEST 2012

Teď jsem si to zrovna taky hledal. Když je to takový problém, to ještě
nikoho nenapadlo že ty panely jdou zkratovat? Stačí ke každému dát
paralelně FET, odpor z G na D a mezi G a S optočlen. Dokud poteče
optočlenem proud, panel bude fungovat. Při přerušení proudu klesne
napětí panelu na 5V. Kdyby i to bylo při velkém počtu panelů moc, tak
dalšíma zkratovat jednotlivé skupiny panelů. Nechce se mi věřit že to
ještě nikoho nenapadlo - spíš se s tím nikdo nechtěl zabývat.
Anděl