konecne nejake dobre spravy

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Úterý Duben 10 16:31:11 CEST 2012

Rozdil neni. A ja jako ekonom/doktor/pravnik/ucitel/farar/... taky
stavebni firme verim, ze do zakladu nalila beton ab, co vydrzi 100 let
a ne beton cd, ktery vydrzi 5 let (a stoji desetinu, ale vypada
stejne, takze ja to nepoznam).Navic vetsina (stavebnich) firem je sro
(200k), takze co si na nich vezmu, kdyz mi ma vila za 20M spadne a oni
budou nakrasne jeste porad existovat?

KR