DVB-T radiobudik

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 10 14:53:57 CEST 2012

A septikbox nemá časovač pro nahrávání videem? Dobastlit do něj chrchláček a
zesilovač by neměl být problém.

----- Původní zpráva -----
Od: "Robert Vida" <vida.hu na gmail.com>

Bývam na mieste, kde moju obľúbenú rádiovú stanicu je možné chytiť iba
na externú anténu. Táto stanica je vysielaná aj  v rámci DVB-T
mutiplexu.
Existuje radiobudik, ktorý by dokázal prehrávať  rádiové stanice
vysielaná v DVB-T multiplexoch? A aby to nebolo také jednoduché malo
by to prehrávať rádiové stanice z  multiplexov kde obraz je kodovane
MPEG -4
DVB-T anténu už mám, a nechce sa mi montovať veľku FM YAGI anténu na
strechu.

Riešenie typu: TV+ časovač mi nevyhovuje