konecne nejake dobre spravy

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Úterý Duben 10 10:11:01 CEST 2012

Semikron spracuva aj cipy, vyraba siroky sortiment diod a teraz su zamerany
na vykonove moduly, ktorym postavili velku halu. Je vsak pravdou ze napr
cipy na schottkyho diody (SKxx) sa vozia z ruska, kde sa robia
fotolitografiou. Ako su na tom vykonove moduly, ci sa jedna len o balenie
alebo aj samotnu vyrobu, to zistim a dam vediet.