Vysílací zařízení T-mobile

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 10 07:10:28 CEST 2012

On Tue, 10 Apr 2012, Zíka Aleš Ing. wrote:

> zdají dost přehnané. Prý to váží 6 tun a musí se sundat část střechy aby
> se to dalo ukotvit (což je první problém,protože nedávno se střecha
> dělala nová), jinak je to samozřejmě naprosto neškodné a neobtěžující, i
> když sám T-mobile připouští možnost hluku od chlazení v nejvyšších
> patrech, v oznámení není žádná bližší specifikace, uvádí se jen vysílací

> 	Má někdo tušení, co by to mohlo být?  Nezdá se mi, že by pár antén
> vážilo 6 tun, a žil jsem v domnění, že výkon BTS je řádově stovky wattů,
> takže žádné extra chlazení, nebo to je opravdu takový kolos?

Co to mame u nas na baracich tak je to vzdy takovy kontejner 3 nebo 4
metry na delku a cca 2x2 sirka vyska - takova mala stavebni bunka na
pude. Uvnitr je klimatizace, generator a technologie. Jejich stozary co
davaji na strechu jsou docela masivni na ty anteny co tam pak daji.

> 	T-mobile nabízí 80 tisíc Kč za rok, což se mi pro 42 partají zdá
> dost málo na vyvážení případných komplikací s hlukem, zatékáním, atp.

No hlavne ten hluk, ale generator normalne nebezi a ta klimatizace zas
tak hlucna neni, otazka je jake to bude v noci kdyz je klid tak ta
vrchni partaj by ji mohla slyset. Strechu daji do poradku zatekani bych
se nebal.

> (Objevil se ovšem i protinázor, jestli není lepší to vzít a mít to nad
> hlavou svítit do stran, než aby to skončilo na sousedním baráku a našim
> zářilo ze 30 metrů přímo do oken :-)

V podstate je to tak :-) Ale ty jejich anteny snad nemaji nejak vetsi
vykon nez normalni mobil jen to sviti Xkrat na vic kanalech a nepretrzite.