konecne nejake dobre spravy

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Duben 7 22:45:53 CEST 2012

Pane Jirko,

no mozem Vam povedat, ze zo skusenosti s "podnikatelmi" islo vzdy len
o peniaze a o nic ine... V konecnom dosledku to bola vzdy len
spekulacia a setrenie penazi na kazdom kroku. Toto sa mi do mojho
vyskratovaneho mozgu snazili importovat viaceri, pocnuc od veduceho
diplomovky, cez par podnikavych az po panov ci spravcov firiem na
veducich a riaditelskych stolickach... Viete je len vecna skoda, ze
som nemal na vyske ako volitelny predmet politicku ekonomiu a musim sa
to teraz tazko ucit v praxi a na vlastnej kozi.

A to ostatne, len sa pozrite okolo seba a vsimajte si kolko firiem
denne vznika a zanika...

A.