Tv tmavý obraz

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Duben 7 20:03:31 CEST 2012

Tož, aj bych oměřál :-) Říkal jsem si, že by to mohlo být v řádku, což
se koneckonců dobře opravuje ze starých součástek, ale tohle asi fakt
vypadá na projití studeňáků a namáhaných prvků okolo detekce zpětného
běhu, a vůbec. V oblasti videoprocesoru toho asi jen s páječkou moc
nedokážu, krom vizuální kontroly. Zítra ji kuchnu a dám případně vědět.
Moc Vám děkuji za ochotu a čas.
S pozdravem,
Miloš Dašek