Tv tmavý obraz

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Duben 7 15:55:32 CEST 2012

Mohl byste to trochu rozvést :-)))
Já jsem zase zapomněl dodat, že jsem na návštěvě kde včera večer
vyplivla jedna z nejdůležitěji umístěných TV :-) a mám a budu mít k
dispozici než čínskou modrou páječku. Ale asi mi jinýho nezbude, než TV
rozdělat, vizuálně zkontrolovat, popájet případné studeňáky a uzavřít. O
odnos do SD se už budou muset postarat sami :-)))
S pozdravem,
Miloš Dašek