mit kurz - lab 4

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Duben 7 15:23:40 CEST 2012

podarilo sa mi to namalovat v Safari, podla vsetkeho je v tejto ulohe
nejaky problem s Firefoxom, napriek tomu ze ho doporucuju. V diskusii
som videl ze niekto iny uz mal ten isty problem, ale riesenie tam nebolo.
Naproti tomu v Safari mi nefungovali zase ine ficury, tak som z toho
zmateny. Ale uz sa podarilo ulohu odovzdat :-)