G-Sense Error Rate

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Duben 7 13:19:57 CEST 2012

Mě spíš napadly vibrace zbytku PC, třeba kvůli nějakým větráku, dalšímu
disku nebo diskům, 3,5" umí opravdu hezky vibrovat nebo třeba i průjezdy
těžkých aut kolem baráku.
Pokud se žádná další hodnota nezhoršuje, tak to pořád může být jenom nějaká
chyba nebo opravdu mikrovibrace, které ten disk neovlivňují.