konecne nejake dobre spravy

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 7 12:53:28 CEST 2012

 7.4.2012, 12:47:57

Kdyz roznov, nekdy v polovine 90-tych let koupila motorola, zredukovala
vyrobu na v podstate jediny chip, stabilizatory rady 78xx, 79xx.
A to se v roznove delaly jen chipy, na zapouzdreni se to vozilo na
filipiny. Nicmene, produktivita vzrostla asi 15x !!
Kremik v te dobe meli vlastni.
Dneska je vyrobni sortiment IMHO sirsi, jak se to s kremikem, netusim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz