konecne nejake dobre spravy

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Duben 7 11:58:04 CEST 2012

Dne 7.4.2012 11:46, gatilo napsal(a):
>   7.4.2012, 11:38:38
>
> Dobra zprava by byla, kdyby krachovali provozovatele FV elektraren,
> jeste lepsi zprava by byla, kdyby ti kteri schvalili zlocinny zakon o
> podpore OZE skoncili ve Vltave, popr. v Dunaji.
> Jsou pripady, kdy je pouziti FVP technicky i ekonomicky vyhodne i bez
> dotaci, a bylo by jiste dobre, kdyby dodavku FVP pro tyhle pripady,
> dokazaly zajistit evropske firmy misto cinanu. Ale tak tomu neni.
> Takze na te zprave nic pozitivniho neshledavam.
>
> S pozdravem Pavel

V článku se píše "Lintech-solar používá materiály z Japonska, Jižní
Koreje a Tchaj-wanu, Solartec pak nakupuje přímo v Číně." Neznám pozadí,
ale ze všeho nejvíc mi to připomíná klasické překupníky. Nemám nic proti
tomu, aby si vydělávali na chléb náš vezdejší obchodem, ale trochu se mi
ekluje, když mě zákon nutí přispívat na jejich výdělky pod záminkou
pokroku, snížení uhlíkové stopy nebo nějaké podobné kraviny.

JF