Re: Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Duben 5 07:19:54 CEST 2012

Kdyz ho fascinuje minecraft tak muze zacit treba s tim , ze si stahne mod
computer craft kde ma primo v minecraftu "emulator" pocitace s
programovacim jazykem lua . A primo ve hre muze programovat . I externe a
potom si to zkouset ve hre . Ten computercraft ma jednoduchou zelvu(karla)
ktery se ovlada par prikazy a muze pro zacatek stacit. Myslim, ze to chce
pomalu ho do toho vtahovat aby za nim byl videt hned nejaky vysledek , nez
pred nej postavit stoh knih.
Nebo muze zacit tim , ze se mrkne jak takoveto mody funguji , jak je
upravovat a podobne .

snehulak