Re: Kluby [bolo Re: Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě]

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Duben 5 06:49:42 CEST 2012

Ked ich uz spominame, mate tip na nejaky konkretny na nasej rodnej hrude?
Ja som sa v jednom bratislavskom (ak ich je vobec viac) bol pozriet a
nie som si isty, o co vlastne ide.

J.S.

Dňa 4. apríla 2012 23:25, Lubos Medovarsky
<lubos.hwlist na accelera-networks.com> napísal/a: