Plyn od CEZu a elektro od RWE

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Duben 4 22:00:46 CEST 2012

Pokud varite malo, a propalite plynu za stovku rocne, tak je levnejsi si koupit novy elektricky kamna za 4000-6000 a vidite ze za 4-6 let to mate zpet a mate novy spotrebic. Ja to tak udelal a mam sporak i s grilem - otačecim roznem (za 6000 nejaka Amica) a nemusim porad hledat sirky

Odesláno z iPadu