Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Duben 4 19:23:10 CEST 2012

Zdravim,

> Papírovou podobu chci pro to, aby nemusel u toho sedět u počítače - kde ostatně prosedí víc než dost.

malo by to byt nejake teoreticke programovanie?

Ak je zamer, aby sa nieco naozaj naucil, tak nemoze s tou knihou
presediet v parku. Vynimocne toto tvrdenie neplati v pripade
platformy Nokia N900 (Maemo/Debian) + Python :-)

> Narazil někdo na něco takového?
>
> Díky
> Zapik

Metodika vyuky je vysoko individualna vec, ale odporucal by som okrem
Javy ktora je inak dobry vyber, este zvazit napr. Python a Free Pascal
ci iny. Kazdy ma svoje klady a zapory, a nikde sa nepise, ze sa treba
obmedzovat na jediny. Podla mna by zase bola velka skoda vynechat
asembler (+objekty), osobne povazujem za nespravnu cestu, ked
programator nema aspon abstraktny nahlad do sveta hardveru, a vzinkaju
potom rozne (prevazne Javovske) molochy, na ktore nestiha dnesny
hardver.

Aby som bol konkretnejsi:
Hylmar: Programovani pro uplne zacatecniky,
Keogh, Giannini: OOP bez predchozich znalosti,
Chapman: Zaciname programovat v jazyce Java,

a v navaznosti:
Predko: Digitalni elektronika bez predchozich znalosti

L.