Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Duben 4 19:17:01 CEST 2012

Přesně tohle řeší v češtině prostředí BlueJ a je k tomu dobrý manuál. Je
ho třeba ale před použitím trochu nakonfigurovat a pozor na kódování
textu. Jo ještě bych asi podotknul, že výuka na BJ není vhodná pro
přecházející programátory nebo techniky.
S pozdravem,
Miloš Dašek