Re: Vaření , rele , teplota, timer

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Duben 4 14:50:55 CEST 2012

Shell script (to je take pouzitelne jako cgi) bych si klidne napsal, otazka je, jak pripojite cidla a to relatko a hlavne nakolik to bude robustni, a take na tohle by stacil i ten nejhloupejsi cpu, tam si uz v cecku asi nic nenapisu, ale bylo by to asi spolehlivejsi :-) co to udela kdyz treba vypnou na chvili proud apod...

Odesláno z iPadu

3. 4. 2012 v 12:53, gatilo <gatilo na centrum.cz>:

> 3.4.2012, 12:53:02
>
> A na psani toho scriptu si najmu Yettiho :-))
>
> S pozdravem Pavel
>  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --

>>> 30 minut...85 st.