vykonny ARM

milger milger na pobox.sk
Středa Duben 4 13:19:03 CEST 2012

Urcite dam vediet.
Zariadenie sa vyvija a zdokonaluje uz roky /www.tpc.sk/. Samozrejme ze
signalne spracovanie riesi Xilinx a pohony idu cez CAN priamo do
menicov. Ten procesor to cele riadi. Momentalne miesto realneho
pocitania je cela matematika aproximovana rychlymi algoritmami koli
rychlosti. To za tie roky sposobilo znacne zneprehladnenie a vznik
mnozstva zavislosti.
Preto ta momentalna snaha prerobit to a miesto aproximacie realne
pocitat /to jest koprocesor alebo podstatne rychlejsie hodiny/. Uvidim
kam sa nakoniec dostanem, potreboval som iba namety na zaklade skusenosti.

Dakujem vsetkym za reakcie...

Milan