seriovy port a VS2008 problem

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Duben 4 09:45:21 CEST 2012

Dobrý den,
 VS6 a net jsou nekompaktibilni. Co funguje pod vb6 nemusí fungovat pod net.
Už jenom to, že vb6 byl jednovlaknový. Pokud přišlo něco na com, potom se
přerušilo probíhání programu a vzniklo jakoby přerušení, proběhlo událost
příjmutí z comu a pak se to vrátilo odkud si to odskočilo. V net vzniká při
příjmu vždy nové vlákno a tam je podle mě chyba. Sám jsem se s tím potýkal.
Chtělo by to nahlídnout do programu, ale musím podotknout, že kolikrát je to
dosti podstatná změna programu. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Bohumil Fulin
Sent: Wednesday, April 04, 2012 9:25 AM
To: hw-list
Subject: seriovy port a VS2008 problem

Narazil jsem na problem se kterym si nevim rady.

Mam napsanou seriovou komunikaci pod VB.net ve VS2008. Program ma periodicky
vycitat zarizeni jednou za 100ms a delka vety je par bytu. Pro seriovou
komunikaci pouzivam externi knihovnu kterou jiz pouzivam mnoho let. Ted ale
po prechodu n VS2008 se mi stava ze seriova komunikace je necim narusovana,
jako kdyby ji VS2008 prerusovalo a mizeji byty. Na HW seriovy port to dela
chyby obcas a po pouziti USB rs232 prevodiku je to nepouzitelne

Presne prepsani programu do VB6 ma za nasledek ze vsechno funguje jak ma. Na
HW seriovy port i USB prevodnik.

Tusite nekdo v cem muze byt problem?