vykonny ARM

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 4 09:34:23 CEST 2012

Ja chapem, ale OP prisiel s takymi poziadavkami s akymi prisiel a
diskusia o tom, aky jednocip by to zvladol je zbytocna - inak sa
strhne taka diskusia ako nedavno s tym AD prevodnikom. Prebrali sa
vsetky mozne aj nemozne varianty a nakoniec si to povodny tazatel
naprogramuje sam tym najjednoduchsim sposobom a sam.

Mimochodom, mozno je zbytocne davat tam aj maly jednocip a dalo by sa
to poskladat z TTL obvodov, to by to bolo mozno este spolahlivejsie.
Alebo dokonca z DTL obvodov s napajanim 24V, to to bude este aj
odolnejsie voci elektromagnetickemu bordelu... dalej sa da ist
donekonecna. Ale casto treba okamzite riesenie, ktore funguje skor nez
filozofovia v ciernych rolakoch domutia vodu okolo akademickych
diskusii o vhodnosti tej-ktorej platformy, nekonecnosti vesmiru,
bezutesnosti bytia v Sartrovskom duchu; nad poharikom brandy a cigarou
v ruke.

:-)

Neberte to ako utok na Vasu osobu, len taky vseobecny povzdych nad
opakovanym preberanim neriesitelnych tem, ktore nezriedka koncia
flamovanim na totalne OT temy.

J.S.

Dňa 4. apríla 2012 9:20, Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napísal/a: