vykonny ARM

milger milger na pobox.sk
Středa Duben 4 07:12:32 CEST 2012

Chapem potrebu zapojit sa do diskusie, ale treba si vsimnut cely dotaz:
"

Zakladne poziadavky:
jednocipova architektura ARM
FLASH min.256kB
SRAM min.64kB
UART+CAN+2xTIMER
puzdro 100-208 pinov lubovolne, okrem BGA
podporovany Keil MDK
v idealnom pripade FPU koprocesor na cipe, co je asi narocna poziadavka

Jednoducho mi ide o konkretny typ podla moznosti s max. moznym vykonom
/preto ta poziadavka na FPU, resp. max. mozna rychlost CLK/, pricom musi
splnat uvedene poziadavky.

Pre ilustraciu doposial to bol LPC2368 a keby obsahoval FPU koprocesor
alebo by chodil tak nad 200MHz, tak by postacoval aj nadalej...
http://www.nxp.com/products/microcontrollers/arm7/lpc2300/LPC2368FET100.html

"

neberte to prosim osobne, je to obecna odpoved pre podobne reakcie.

Milan