Zaujimavost - Linux na AVR

Středa Duben 4 06:50:14 CEST 2012

Jeste bych mel otazku, ten procesor SAM9260 vypada OK, cely projekt se
mi az tak nelibi - nektere soucastky jsou spatne sehnatelne ale jako
inspirace dobry.
Pokud je tu nejaky Linux guru - staci, kdyz k tomuhle procesoru pripojim
libovolnou pamet RAM nejake desitky MB, SD kartu a RS232, stahnu
zdrojaky linuxu, nastavim parametry pro preklad a prelozim - pobezi to?
Jsem v tomhle smeru zacatecnik tak omluvte mozna blby dotaz ;-)