Re: Vaření , rele , teplota, timer

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Duben 3 17:56:06 CEST 2012

Tak jsem mluvil s bejvalkou a má zkušenosti s ROMO pračkou, ale hlavně s nějakou jednoduchou východoněmeckou WM něco...
Do té se vešlo buďto 16 velkých sklenic nebo 25 malých a teplota byla 80 st. C a čas 20 minut.
Hezký den,
Jindra Polívka

----------------------------------
Mohl bych vědět detaily jak se to dělá? Protože mám 6 dětí, tak je u nás
příprava jídla skoro jak ve velkovýrobě (a to ještě nevíte jak se nakupuje).
U nás se zavařuje v troubě, ale tu romo pračku někde ještě máme a bylo by to
ideální, mohl bych vás poprosit o detaily, hlavně jak natočit teplotu, čas,
jestli jsou naskládané na sobě do výšky, nebo jenom u dna jako v hrnci? A
hlavně, kolik % jich nechytne?

Děkuji, JL

----- Původní zpráva -----
Od: "J.Polivka" <jpolivka na volny.cz>

Na zavařování měly nějakou menší a starou pračku, (možná ROMO ?), a já jsem
jim jenom změřil kde je na nastavení ta správná
teplota.
Měli minutku, ze začátku ještě asi mechanickou a později digitální.
Měli u toho skvělou kecací zábavu, asi jako když dříve ženský draly peří.
Zatímco jednu várku připravovaly, tak se ta první
zavařila.

Opravdu si nepamatuji kolik se jich vešlo do té "pračky". Tipnu si na x
násobek. Vzhledem k tomu, že máme s bejvalkou dnes již
vztahy na slušné úrovni, tak bych se i zeptal. Starám se o syna, vařím,
peru, musím i uklidit a tak jen ve vážném případě, aby si
nemyslela, že jsem se zbláznil a ještě budu zavařovat.