Re: Vaření , rele , teplota, timer

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Duben 3 17:41:47 CEST 2012

Pošlu bejvalce mail a dám vědět. Já u toho byl jen ze začátku.
Prostě to pak bylo jak u toho draní peří a u toho chlap být nemusí.
Když se dozvím, tak předám.
Jedno vím jistě, a to, že to bylo v jedné vrstvě a ponořené tak na 80%.
Tak ze dvou až třech várek se jedna sklenice nechytla. Dala se znovu a v pohodě.
Pokud si pamatuji, tak to nemělo výrazný vliv na rozvaření.
U okurek si tím nejsem jistý. Ty nám ale dělával většinou táta a tak info nebude možná úplné.
Ale dělali jsme je také.
Já měl tři děti, tedy ještě mám, ale dvě už jsou opravdu hodně dospělé.
Dnes mi stačí syn, který přijde ze školy a první co udělá, tak otevře lednici a ptá se co je k jídlu.
A to má zaplacené obědy :-)))
8.4. mu bude 15 a je jak kyselina. No, já jsem nebyl jiný :-)))
Denně tak 2l mléka, nějaké jogurty a k tomu běžná strava.
Když se mi nechce vařit, tak jednou týdně pizza.
Když nestíhám ráno svačinu anebo ať si jí koupí ve škole v bufetu, tak minimálně 70 kaček.
O oblečení ani nehovořím.
Dnes mi tu prý nechal v "oblíbených" co by chtěl koupit za oblečení k narozkám.
Samé značkové :-(     , cenu jsem ještě nesčítal.
Tak hezký den,
Jindra Polívka

Mohl bych vědět detaily jak se to dělá? Protože mám 6 dětí, tak je u nás
příprava jídla skoro jak ve velkovýrobě (a to ještě nevíte jak se nakupuje).
U nás se zavařuje v troubě, ale tu romo pračku někde ještě máme a bylo by to
ideální, mohl bych vás poprosit o detaily, hlavně jak natočit teplotu, čas,
jestli jsou naskládané na sobě do výšky, nebo jenom u dna jako v hrnci? A
hlavně, kolik % jich nechytne?

Děkuji, JL