: rele 16A ..problem

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 3 13:57:32 CEST 2012

Vzato vzhledem k oscilogramu máte pravdu, ale já jsem tu ochranu
kontaktů pojal komplexně. Určitě tam je přechodový děj i při rozpínání,
i když vzhledem k Ucc nebude nijak kritický.

Nicméně opakuju, že bych zde jednoznačně volil bezkontaktní spínání,
jakkoliv jsem obecně známým přívržencem relé ;-)

---
Jirka