Zaujimavost - Linux na AVR

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Duben 3 07:27:21 CEST 2012

S Dmitrim som si e-mailoval, ked som zacal jeho zdrojaky cez vikend
portovat na PIC32, resp. PIC24H. Pisal, ze mi neposle svoje zdrojaky,
aby mi nepokazil radost z produktivnej prace ;-)
K RAMkam sa dostanem az pocas najblizsieho, predlzeneho vikendu, tak
som zvedavy ako to pofici, vraj je to podstatne rychlejsie ako na AVR.
To nie je velmi prekvapive, lebo AVRko a podobne 8-bitaky tu asi
nebudu v dobrej pozicii, lebo je tam kopa 16- a 32- bitovych operacii.

J.S.

Dňa 2. apríla 2012 22:26, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: