francuzsky robotnik - antenny rozbocovac

David Belohrad david na belohrad.ch
Neděle Duben 1 20:52:53 CEST 2012

to vypadá jako přizpůsobovací obvod.třeba potřebuji Frantíci nějakou speciální impedanci přenosového vedení  :-)

Odesláno z tabletu Samsung"balu na home" <daniel.valuch na orange.fr> napsal:pravidelne, podla toho ako ma naseru sa tu na konferencii zmienujem o
tom aki lempli su francuzski robosi. Vo vacsine pripadov mam chut im
dolamat ruky.
Uz minule som spominal ze zasuvky natahali 1.5mm^2 a dali tam 16A
istice. Hlavne ze su v Europe harmonizovane normy.
Dnes som sa snazil rozchodit telefonne rozvody. Vsetko pekne natahane v
trubkach, bohuzial trubky su v podhlade rozrezane a kabel pokracuje do
inej trubky, v tom volnom useku je priviazany spagatom ku srobu ktory je
v hmozdinke. Asi aby nevypadol z trubky. Takze natiahnut novy kabel sa
da len ked sa rozobere strop, ktory je nerozoberatelny.
Pri tej prilezitosti som otvoril zasuvku s telefonnym konektorom, ktora
ma vedla antenny konektor.
Objavil som zatial najkreativnejsi antenny rozbocovac aky som doteraz
videl http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/rozbocovac.jpg
b.