francuzsky robotnik - antenny rozbocovac

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 1 20:26:53 CEST 2012

 1.4.2012, 20:22:16

Byl bych trochu opatrnejsi, s temi prisnymi soudy.
Co se z dalky muze zdat podivne, muze byt v kontextu doby a mista
naopak velmi ucelne. Treba to ten francuzky robotnik takto festovne
udelal schvalne, aby to vydrzelo, i kdyz jiny francuzky robotnik na
opacnem konci trubek poplete silove a sdelovaci kabely.  :-)
A byl francuzky robotnik vubec francouz ? Nebyl to polak, spanel,
marocan nebo ghanec ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz