Nanoaeroquady - tohle je vyssi level

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Duben 1 15:35:59 CEST 2012

jj, je to skoda. Vyzera to naozaj impresivne az kym clovek nezisti ze
samotne quady nemaju takmer ziadnu inteligenciu.
Ten pan na videu vravel ze ich chcu pouzit mimo laboratoria na
snimkovanie a neviem ake nudzove zasahy. Nejde mi to dokopy s tym ze na
helikoptery musia stale pozerat 3d kamery.
V kazdom pripade je to idealny grant, chlapci sa hraju, vysledok je pre
oko neodbornika velmi impresivny (spracovanie tej 007 melodie sa aj mne
velmi paci) a bude dalsi grant :-))
Ale je to velmi pekna hracka, o to pokoj :-P
b.