[OT:] Shanim SDRAM SO-DIMM

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 1 14:25:46 CEST 2012

Dobry den,

nevali se nekomu z vas doma pametove moduly SO-DIMM SDRAM PC100 v kapacitach
vetsich, nez je 64MB? Rozbiham jeden "archivni" notebook (Gericom Overdose
II XXL, chipset ZX) v podstate jen pro web a mam v nem 128MB (ve dvou
modulech po 64MB), coz opravdu neni mnoho. Zatim tam mam WinXP (on na ne ma
"historickou" licenci), ale i kdyz jsem je ocesal tak, ze po startu zabiraji
cca 70MB RAM, nic moc to neni.

Na Aukru se sice vyskytuji, ale vzhledem k tomu, ze jednak pomerne dost
draho, druhak neni jistota, ze ten NB s temi moduly pojede, tak bych to
radeji od nekoho "sprateleneho" s moznosti vyzkouseni a pripadne vraceni -
na netu jsem narazil nejake diskuse, kde se resilo, ze do notebooku osadili
2x256MB a on detekoval jen jednech 256MB (co ja bych za to dal...).

Kdyz se nepodari, asi zkusim nejakou odlehcenou distribuci Linuxu, zde take
uvitam kazdy tip - ja obvykle instaluju jen ruzne verze Ubuntu a to se mi na
nem nejak nedarilo.

Diky.

Pavel Kutina