OT Hodinky - 15 let nonstop

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Pátek Září 30 21:49:13 CEST 2011

Zdravim,
se Seiko Kinetic mam spatne zkusenosti. Dvakrat za 5 let v nich odesel
velkokapacitni kondenzator shromazdujici energii. Rezim noseni byl 4-5x
tydne pres den. Pri prvni vymene byly hodinky jeste v zaruce a pri druhe
vymene uz nee a nahradni dily Seiko drzi jen 5 let, coz je podle meho
dost podraz na zakaznika. Seiko bych uz nekoupil.

Tomas