CERN a rychlost svetla (na piatok)

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Září 30 11:47:08 CEST 2011

 Dobry den,

Co povie neutrino protonu? "Prvy!"

Merania sa schvalne robia v Taliansku. Preco? Lebo tam nikto nedodrzuje maximalnu povolenu rychlost.

Barman: "Je mi luto, ale neutrinam nenalievam."
Neutrino pride do baru.

Uz bolo dost vtipov o neutrinach. Tie sme uz vsetky poculi buduci tyzden.

Richard Kaliciak

http://www.elektor.de/elektronik-news/60-ns.1956541.lynkx?utm_source=DE&utm_medium=email&utm_campaign=news