NAS na takove to domaci zvykani

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Září 30 08:59:35 CEST 2011

Jo, už mi to došlo jak to funguje: aktuální stav je fyzicky/skutečně
zazálohován po poslední změně a následně hadr-linky vytváří dojem že
záloha obsahuje všechny soubory.

Takže po nešťastném zásahu uživatele je včerejší záloha 'otrávena' také,
ale měla by existovat záloha stará třeba měsíc, která neobsahuje
hard-link. To se trochu blbě hledá, ne?

Ale pokud se nemýlím, tak hard-link funguje jen v rámci jednoho disku?

ZU