Problemy se vstupem PCM2900

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 29 20:05:05 CEST 2011

> Kazdopadne Windows ako taky a jeho standardny mixer s tym problem
> nema, vie spravne enumerovat a zobrazit oba typy usporiadani. Ked
> nemate v mixeri napr. vstupy, Windows o nich nevie a ziadny program
> Vam ich nema ako ponuknut.

Ja som sa stretol skor s tym, ze ziadny program vratane utilit a defaultnych driverov OS nevie poriadne s inymi nez trivialnymi zvukovkami (natozto USB) robit. [tu som zmazal niekolko odstavcov podrobne rozoberajucich tuto premisu]

Len taka perla, ked uz sa spomenulo to PCM2902, tak som chcel vidiet, ako chodi v Linuxoch, nuz som ten geret nerozvazne pripojil k mojmu oblubenemu Eee, no a ten jeho mixer spadol a uz to nerozchodil... :-)

wek