SHRNUTI: NAS na takove to domaci zvykani

Čtvrtek Září 29 16:56:43 CEST 2011

To jako ze vyprodukujete za mesic 1TB NOVYCH dat??? ;-) Ja ma
zalohovanou slozku asi 16GB s projekty a uz to zacina byt na zalohovani
moc ;-) Vsechno ostatni v pocitacich je nahraditelne.
Do pasek bych ale nesel, to uz radsi hromada HDD...
Ja to delam jednoduse, ze vzdycky 1-2x za mesic udelam na prenosnem
disku novou slozku se vsim, jeden mam v praci, jeden doma a dalsi se
ruzne povalujou, takze je to ruzne na ruznych. A to vse v ruznem stavu
asi na 3 noteboocich. Jednotlive projekty v pripade potreby aktualizuju
jeste na pocitaci, na kterem zrovna delam. Je v tom chaos ale celkem to
funguje.