Problemy se vstupem PCM2900

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 29 16:52:55 CEST 2011

Zdá se, že už se to podařilo vyřešit:
Některé programy nejspíš zjišťují přítomnost vstupního zařízení jen z
přítomnosti hejblátek:-)

Takže když hejblátka nejsou, program si myslí, že odtud nemůže nahrávat. No
a když Wek požádal o screenshoty, zapojil jsem to do svého PC, kde jsou jen
Win a jen v nich implicitně integrované zvukové programy. Pustil jsem tedy
"Záznam zvuku", abych udělal screenshot z nastavení, ... a tam šly u záznamu
vybrat obě možnosti. Po vybrání té správné a po odstranění HW erroru
vzniklého předchozím laborováním, se čára zvlnila dle očekávání.

PH

From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
Podla mna to s tym suvisi. Ak by bolo vstupne zariadenie pritomne,
"hejblatka" by sa zobrazili aspon vysedene (nemoznost hybat), ale
povolene by bolo minimalne mute.

V minulosti som sa stretol s tym, ze niektore programy nevedeli
detekovat vsetky "hejblatka" pri novsich zvukovkach. Bolo to odlisnym
hierarchickym usporiadanim (nieco ako Master [in/out] -> Devices [CD,
Wave, ..] -> Features [volume, mute]) od starsieho pouzivaneho.
Detaily si teraz nepamatam, ale enumeraciu som si programoval pre oba
typy usporiadani, vecer mozem popisat viac.

Kazdopadne Windows ako taky a jeho standardny mixer s tym problem
nema, vie spravne enumerovat a zobrazit oba typy usporiadani. Ked
nemate v mixeri napr. vstupy, Windows o nich nevie a ziadny program
Vam ich nema ako ponuknut.

Problem by som videl v driveroch, pokial samotny cip tie vstupy ma a
ako pisal Jano - oznamuje ich v descriptoroch.