SHRNUTI: NAS na takove to domaci zvykani

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Září 29 16:32:24 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 29.9.2011 od David Belohrad:

> Reseni je 'drazsi', zato spolehlive a jednoduse expandovatelne. Kandidat na pasku je tohle:

> http://h30094.www3.hp.com/product/sku/2688404/mfg_partno/DW022A

Jo jo, já jsem také jeden čas zálohoval na pásky. Říkal jsem si, že
když budu kupovat pásky, z těch se neplatí autorské poplatky, nebudu
podporovat ty soudruhy umělce. Po asi půl roce mě to přešlo, musel
jsem pořád měnit pásky, protože jsem se nevešel, musel jsem pořád
čistit, protože to třeba při 4. pásce napsalo problém, no a také ty
pásky zaberou dost místa, když jich jsou desítky :-)))

Přesně takovou páskovou mechaniku tu mám odloženou a je volná...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601