[OT] Nazvy skladeb na audio CD

Snail Instruments snail na snailinstruments.com
Čtvrtek Září 29 13:58:58 CEST 2011

>Audio CD neuchovává názvy ni eho a opravdu
>ukládá jen sekvenci bezejmenných stop.

Takze kdyz strcim CD do prehravace v aute, jsou
videt i nazvy skladeb, nebo ne? Podle tohoto asi nebudou.

>Proto, aby bylo mo né tyto informace zobrazovat,
>byly vyvinuty r zné CD databáze, ke kterým se po
>íta ové p ehrávací softwary p ipojují a údaje si
>vysosávají a naopak je tam dob í lidé ru
>n  cpou, pokud narazí na CD ko, které databáze ješt  nezná.

Aha, ted jsem vyzkousel strcit do mechaniky CD
pri odpojene siti, a ejhle, nezname CD, track01,
02... Po pripojeni k siti to na nove zastrceni uz
CD pozna. Zil jsem v domeni, ze je to ulozne na CD.

A jak zjistuji dale, CD-text je rozsireni
standardniho formatu, ale ne kazdy vypalovaci
soft to umi vypalit, natoz vysosnout z MP3
souboru. Takze dekuji vsem za rozsireni obzoru, jdu patrat dale.
J. Hanzal