OT: GES

Šula Miloš sula na rps.cz
Čtvrtek Září 29 09:34:30 CEST 2011

Zdravím,
před více jak měsícem jsem si kupoval v GESu oddělovací trafa KBT 600/600 ( 600 Ohmu/ 600 Ohmu ).  Po zapojení do obvodu nám ale začala trafa odcházet. Po přeměření jsem zjistil, že trafa nejsou 600/600 Ohmová ale 56/56 Ohmová. přitom pytlík ve kterých přišli má správné označení KBT600/600. Napsal jsem tedy reklamaci a nejdříve mi přišlo, že je technik na dovolené, po týdnu jsem reklamaci urgoval a bylo mi řečeno, že to technik řeší ale že mi k tomu paní nemůže říct více. No, uplynuli další 2 týdny a stále nic....
Jaké máte zkušenosti s reklamacemi v téhle firmě ?

Miloš