Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Září 28 21:53:41 CEST 2011

Neznám tiskárnu která by udělala dostatečně černou plochu (tím netvrdím
že neexistuje). Já používám starou dobrou HPLJ1100. A mám vyzkoušené že
v podstatě cokoliv od HP vyhovuje pro mou technologii. Po vytištění je
třeba motiv dodatečně zvýraznit. Zde často doporučované prostředky jako
Abezeta nebo Aceton mě nefungovaly (podle mých představ). Proto používám
stíratelný fix na školní tabule. Ten se do toneru zažere a udělá
dokonale černou plochu a z nepotištěných ploch fólie se setře jemným
hadříkem. Je to funkční a rychlé. Párkrát se mi stalo, že jsem zapomněl
že exponuji a vyndal jsem to i po více než 2 hodinách. I tak byla DPS v
pořádku. Dělám hlavně VF věci, takže velké plochy jsou nutnost - není s
nimi problém.

Kompletní popis mého postupu výroby DPS je zde:
http://ok1uga.nagano.cz/foto_dps.htm

     Martin.