Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Září 28 20:30:51 CEST 2011

Zdravim
Aj ked sa to tu uz spominalo. Celkom dobre funguje "Abezeta Black
Covering Spray". Je to pohldnejsie a rychlejsie ako pary riedidla C6000.
Nefunguje ale na uplne vsetky tonery, aj ked osobne som este na
nefungujuci toner nenarazil. Vhodne je to hlavne na pauzak, na foliach
to nefungovalo tak dobre.
Osobne si myslim ze skor ako s presvitnym tonerom ma laserova tlac
problem s presnostou tlace pri 2vrstvych doskach.