NAS na takove to domaci zvykani

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Září 27 17:41:31 CEST 2011

Synology disky bez problémů uspává, taky má nějakou podporu VPN, s SSH tunelem si nejsem jist. Akorát jeden ten Synology DS211 bez disků vyjde na podobný peníze jako ten server (cca 5000Kč bez DPH).
Ještě bych zvážil třetí variantu, doma servřík, v práci jeden NAS. Osobně si myslím, že by se pak dal pořídit model pro jeden disk se slabým výkonem, protože hrdlo bude pomalá linka. Takový model pak vyjde výrazně levněji a byla by to opravdu smůla, kdyby umřel server i ten disk současně.