*SPAM* RE: NAS na takove to domaci zvykani

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Září 27 12:41:44 CEST 2011

Me se na prvni pohled take libi. Ale kdyz se nad tim zamyslite:

- server to pripomina jen nazvem - veskere ficury skutecnych serveru to
nema (pokud pominu ECC pameti coz mi pro doma neprijde nijak zasadni)
- jestli to nema standardni zdroj beru spis jako velke minus (dostupnost
pouze v originalu a urcite ne za 600Kc)
- nemoznost namontovat jine nez 3.5" disky
- pokud pouzijete to co jsem navrhoval tak tam prakticky neni co chladit
(2x 3W 2.5" disku a jeden uspanej 3.5")
- co se tyka hluku - pokud budu navrhovat opravdu usporne reseni muzu to
napajet adapterem a malyma integrovanyma zdrojema bez vetraku - naopak u
toho hotoveho serveru si zdroj nemuzete zvolit
- co se tyka toho testovani 24/7 - to by mne zajimalo jak si myslite, ze
neco takoveho delaji?
- nikde nevidim kolik to bude bastit pokud to osadim 4ks 3.5" HDD

rozhodne mi prijde tohle reseni velmi nepruzne a neefektivni - myslim k
tomu ucelu o kterem se bavime

Radek Vicek