NAS na takove to domaci zvykani

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Září 27 11:25:16 CEST 2011

Ja si zalohujem na 1 externy disk a z neho na notebook. Na PC mam vzdy
"master" obraz svojich dat. Ked viem, ze nieco budem robit na
notebooku, urobim zalohu z PC cez ext HDD na notebook. Potom mozem
robit na notebooku a opat po skonceni prace urobim zalohu -> ext HDD
-> PC. Takto si udrziavam vzdy rovnaky obraz dat.

miro