NAS na takove to domaci zvykani

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Září 27 11:20:08 CEST 2011

a to jsem jeste zapomnel na takovou malickost, jako ze kdyz z toho disku
chci natahnout neco na mobil, nebo na tablet, tak obe zarizeni musim
pripojit k pocitaci, potazmo tablet (galaxy tab10.1) pres wifi, protoze ten
umi jenom ten priposrazeny media transfer protokol, ktery je v linuxu
pomerne problematicky.

tohle treba genialne resi NAS. kdyz bych to potreboval do telefonu nebo
tabletu, spustim andftp a syncnu si adresar, ktery je potreba.

d.