Negativni publicita pro Riomedia.cz

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pondělí Září 26 20:07:30 CEST 2011

Ono uz za koncici vlady pane Poborila to uz stalo za h...no.
Uz tehdy byla technicka podpora k vysmechu. Rio to umocnilo, ted je to
k posr..ni. Dovolat se na jejich cislo se rovna k vyhre v loterii.
Nebo spise ke hre na automatech, protoze se jedna o modrou placenou linku.
A zde se stejne dozvite ze mate restartovat PC, odpojit router a pripojit PC naprudko
do site,  ...  a u nas je vsechno v poradku, zavada je u vas.
Kde jsou ty casy kdy jsem mel cisla na techniky i hlavniho admina.

Na firme jsme uz zrusili 2 ADRL linky pro naprostou nepouzitelnost, se kterou
nic nedelali. Respektive delali, mlzili a mlzili a lhali primo do oci..
Sam visim na optice a jeji kvalitu potvrzuji nedavne opakovane "kratke"
2-3denni vypadky. Bylo obdobi, kdy optika nejela temer kazdy vikend.
Ted uz jen cekam na zopakovani a asi se taky presunu na ADSLku.
Moje rada, kterou davam kazdemu, pryc od Ria a zalit jim chrtany nasimi
mirovymi Gigabyty.

Ono reference na O2 taky nehyri samou chvalou, ale musim priznat,
ze ty osoby co jsem presunul na ADSL, vcetne firmy o zadnych problemech nevi.

JURP